2010年8月10日星期二

事情还是来了

终于那件事被揭穿了,还是他自己说出来的。
亏他还可以那么理直气壮,明明自己做错却讲到那么地理所当然!
拿我当借口就算了,还要讲是别人逼他......
我真的忍无可忍了!!!!!

讲什么废话?不要伤她们的心?那就可以伤我们的心?
什么鬼话?!!为什么他可以那么地不知丑?
一点羞耻心和罪恶感都没有!他到底把我们当什么?
我们哪里冒犯到他了?还是前世欠下来的孽债?
为什么他要这样对我们?为什么他可以那么地大言不惭?!!

做人那么听话干嘛?成绩好又怎样?没有人会珍惜的!
再怎样努力也好都不会改变情况,变了就是变了。

这一刻,我祈祷他快点心脏病发作死掉,我不懂为什么这样的人可以生存到现在!!
如果法律允许,我真的很想马上拿起一把刀往他心脏部位挥下去,当场毙命.....
但是我不能。


现在我可以怎样?
我告诉自己别哭,不要为了这样下贱的人哭,但我还是哭了.....
之前我真的有那么一刻认为他变好了,但原来我错了....错得离谱!!
我根本就不应该有那样幼稚的想法!

我发誓,我对他从此只有怨恨,他别指望我将来会对他好,不可能!!

2 零星碎言:

Cindy 说...

who's dat?? anyway..if u think he is ridiculus...dun bother him...

RuYen 说...

Well maybe I dun hv the right to say this cuz I dun really knw how the situation is...but, maybe you should try thinking the reasons he said all those things? I'm sure he has his own problems to handle too...C'mon we're all fellow humans. Nobody is perfect. Forgive. Everyone deserve a chance. Even if it's not the 1st chance already, chances can still be given...

Some of the biggest challenges in relationships come from the fact that most people enter a relationship in order to get something: they’re trying to find someone who’s going to make them feel good. In reality, the only way a relationship will last is if you see your relationship as a place that you go to GIVE, and not a place that you go to take.

And about the studies thingy,it's not about letting people appreciate, but to achieve self-satisfaction.

Sorry if what I said offended you..